La setmana del 29 al 2 va tenir lloc a Barcelona com el seu nom indica la 080 Barcelona Fashion.

Des Boxcom hem pogut participar per tercera vegada consecutiva en aquest increïble esdeveniment de la mà de Punto Blanco, retransmetent en directe el seu desfilada, prenent fotografies i vídeos per mostrar tot el que passava dins i fora de la passarel·la a les seves xarxes socials.

Dies abans a la desfilada vam acudir al recinte del 080 per fer el seguiment del fitting – ens referim al dia en què van tots els models per provar els seus looks i veure com els quedant. És el moment en què es fan els canvis d’última hora, perquè tot surti perfecte el dia de la desfilada. Sempre vigilant de no mostrar massa producte, per mantenir la intriga fins al dia X.

A Boxcom creiem que és molt important mantenir informats i “enganxats” als seguidors en xarxes socials, per això fem un seguiment exhaustiu i complet dels esdeveniments de les nostres marques.

Mostrem contingut a través de publicacions, lives i stories a Instagram, Twitter i Facebook, amb l’objectiu d’aportar valor a la marca i apropar-nos als seguidors. A més, vam realitzar breus entrevistes als models i vam retransmetre la desfilada en directe, per a aquells que no poden assistir a l’esdeveniment.

Arrel de totes aquestes accions, realitzades durant la 080, les estadístiques de les xarxes socials de Punto Blanco es van disparar. Vam poder mesurar i veure l’eficàcia tant pel nombre de seguidors i visualitzacions, que anaven en augment, com pel creixement del trànsit a la web.

Per completar i culminar la setmana, des Boxcom vam proposar realitzar un sorteig amb peces de la desfilada, per acabar de fidelitzar tant als nous com als antics usuaris de la marca. I així va ser, vam acabar per augmentar les estadístiques i el nombre de seguidors.

A Boxcom, creiem que és molt important crear interacció amb els usuaris, escoltar-los i atendre les seves queixes i demandes. Per això ens desplacem on faci falta i cobrim els esdeveniments de les nostres marques, per així logar un alt engagement i aportar més valor a la marca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 + ten =