Avui dia tenir unes xarxes socials orientades a un target concret i a uns objectius és crucial per arribar a tenir un creixement dels beneficis d’una empresa i, per tant, dels serveis i / o productes.

Per aconseguir arribar a aquesta fita hi ha diverses tècniques. Una d’elles és utilitzar eines per gestionar-les i així esprémer al màxim per treure’n tot el suc.

La primera eina, i la més coneguda en general, és Hootsuite. Una plataforma per gestionar diferents xarxes socials: Twitter, Instagram, Facebook i Linkedin, que permet programar perquè els posts es publiquin en el moment que sigui més efectiu per a l’empresa. Per exemple: Si vols programar una publicació per a les 8 del vespre d’un dilluns, la programes i automàticament es publicarà a aquesta hora.

A més, permet consultar les estadístiques de les xarxes socials gestionades i veure l’evolució, moments en què les publicacions han estat més efectives o menys, nombre de seguidors guanyats i perduts, entre moltes més.

Un error d’aquesta plataforma és que Instagram no es publica automàticament, sinó que t’arriba un missatge al mòbil o tablet, i la persona ha de publicar manualment. Però, ¡tranquils! L’aplicació ja s’ha adonat i aquesta mateixa setmana ha començat a permetre que els perfils d’empresa a Instagram es publiquin sols sense haver de fer els passos que comentàvem abans.

Us presentem a Postgramer, una plataforma que permet programar les publicacions d’Instagram i que es publiquin automàticament. Però no només d’aquesta xarxa social, sinó també de Facebook, Twitter i Linkedin. Alguns la podrien comparar amb Hootsuite, però realment només s’assemblen com a eina de programació, ja que Hootsuite també ofereix estadístiques de les xarxes i anàlisis exhaustives.

Una eina molt útil per crear imatges amb textos, per posteriorment publicar, és Canva. T’ajuda a crear gràfics increïbles amb els quals tindràs un abast més gran en xarxes socials.

Klear, és la millor opció si una empresa està buscant influencers per promocionar productes. Et permet mesurar el seu nivell d’influència, públic final a què arribar i molt més. Algunes d’aquestes característiques són de pagament però altres són gratuïtes.

La millor eina per escurçar els URL és Bitly. Però a més, permet publicar continguts a Facebook i Twitter i el millor és que també ens dóna estadístiques de visites i penetració dels nostres continguts. Molt útil per saber quines publicacions tenen més engagement.

Finalment, una aplicació mòbil que ajuda a tenir un feed de Instagram increïble és UNUM. ¿Com ho fa? L’aplicació et dóna la possibilitat d’unificar l’estètica del perfil d’Instagram de l’empresa i planificar els continguts, sense necessitat de publicar-los. A més d’assignar-los una tonalitat i temàtica principal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one + thirteen =