Avui en dia la imatge de les dones s’està tornant cada cop més igualitària, però encara queda un llarg camí per recorre.

Una de les últimes accions sobre aquest tema, l’ha portat a terme una empresa coneguda internacionalment, per mostrar la imatge d’una dona real i la seva bellesa. Parlem de la acció de publicitat que ha creat Dove.
La marca s’ha caracteritzat des de sempre per defensar la imatge de la dona real i la seva bellesa. I son conscients que per a que succeeixi un canvi, és necessari l’ implicació de totes les empreses.
Per això, la campanya s’ha centrat en piratejar els bancs d’imatges, on moltes empreses acudeixen a buscar imatges i canviar-les per altres més realistes, no sexistes i sense estereotips. Un dels bancs d’imatges més coneguts i afectats, ha sigut Shutterstock.

Les imatges es van pujar sense problema i a més a més, anaven acompanyades d’etiquetes com Real woman i Beautiful woman. La campanya s’ha efectuat en tot el territori de Dinamarca.
En total, es van pujar més de 1.700 fotografies que canviaven per complet els estereotips marcats de l’actualitat. A més, més de 42 marques van col·laborar amb la campanya posant en els seus anuncis el hashtag #equalwomen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 5 =