Vivim en un món en què tot ha de ser immediat. La publicitat no para de canviar, créixer i evolucionar, però no tot s’hi val per arribar al públic objectiu. Amb tants canvis és molt important que no perdem de vista les regles essencials de la publicitat: no enganyis, no menteixis, sigues honest, no prometis allò impossible, i vigila si us plau!

Alguns exemples que no hauríem de seguir per fer una bona publicitat són:

1.    2.  

3.     4.   

  1. 1. Aquí veiem un clar exemple d’alguna cosa que és impossible que arribi a passar. En quin moment van pensar que aquesta publicitat seria eficaç?
  2. 2. No veiem molt clar la relació o almenys intentem no veure-la …
  3. 3. Si estàs venent la qualitat d’una televisió 4K, no posis la imatge de la pantalla de televisió pixelada, home!
  4. 4. Això és un clara exemple de la importància que té el lloc on s’anuncia una empresa, producte, marca … Alguna cosa falla veritat? Esperem que no sigui el teu cor en el Westwood Medical.

Ja heu vist el que no s’ha de fer. De vosaltres depèn que els vostres anuncis tinguin un menor o un major èxit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 − 5 =