Al llarg del 2017 hem vist una infinitat d’anuncis de tot tipus amb l’objectiu de vendre’ns un producte, idea o sensació, etc. però, no tots han aconseguit quedar-se a la nostra ment per a que els recordem més d’un cop.

A continuació destaquem els anuncis que considerem més importants d’aquest any, ja sigui pel seu missatge, empatia amb l’usuari final o una gran originalitat.

En primer lloc, parlem de l’anunci d’UNICEF, que té com a objectiu conscienciar-nos de l’ importància de donar i ajudar per a que en el futur deixin d’existir els seus anuncis i aquestes ajudes, ja que ningú les necessitarà. Un somni que a més d’un li agradaria que es fes realitat.

Un anunci més agressiu, per dir-ho d’alguna manera, és el següent, ja que no només fa una comparació molt desafavorida cap a la marca d’Apple i el seu popular Iphone si no que destaca Samsung  sobretot, parlant de les meravelloses característiques del telèfons Galaxy de la seva marca.

Tots els anys un gran número de persones esperen amb ganes els anuncis de Nadal de les marques, ja que molts solen ser emotius, bonics i com no, molt festius. Es el cas de l’spot de Jonh Lewis que com cada any no defrauda. Un lloc on els nens somien, juguen, es diverteixen i també es fan grans.

Un anunci diferent que connecta amb el seu públic objectiu és el de Fanta, en el que apareix el famós youtuber El Rubius. L’espectador es sent identificat per ser un personatge d’influència, pel que a més de ser un anunci que connecta a la marca, aconseguirà augmentar les seves vendes gràcies a l’aparició d’aquest famós, al que molts els hi agradaria assemblar-se.

L’empresa Catalana Occident aquest any ha realitzat un anunci amb la idea de difondre una consciència social i uns valors molt positius per a fer d’aquest món un món millor.  Per això destaquem aquest spot, ja que els anuncis no només han de fer riure o explicar una història, també es bo que ens ensenyin.

Com heu pogut comprovar els anuncis ens fan sentir de maneres molt diferents, però tots tenen un objectiu en comú: vendre, i des del nostre punt de vista tots aquests ho han aconseguit fent un bon us de la publicitat.

Per alguns encara faltaria un anunci, per altres, no us heu donat compte, però aquest any no destacarem l’anunci de Loteries de Nadal. Només el nombrarem con estem fent, ja que no només es llarg, si no que també és il·lògic. Si, trobem a faltar al calb de Nadal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four × 4 =