Feed de Instagram

Instagram: el gran canal amb major audiència actualment. Cada vegada hi ha més marques que estan obrint les seves comptes a aquesta xarxa social, i no és per menys! Instagram ens oferirà molts beneficis si sabem com gestionar-la.
Per fer una bona gestió i notar un creixement en la visibilitat de la marca s’han de tenir en compte diferents factors que seran determinants en els resultats. Com pots millorar la teva visibilitat a Instagram? Aquí deixem alguns consells per fer-ho possible.

1. No tot és negoci i producte! Busca entreteniment
Actualment la gent entra a Instagram buscant entreteniment, coneixement i nous formats per compartir moments i emocions amb les persones del seu voltant! Així doncs, amb el primer que em de pensar és en crear contingut que aporti entreteniment, sensacions i emocions al nostre públic. Explica històries, celebra moments, aporta valor als productes… un bon storytelling és molt més valuós! Esta vist que les marques que aconsegueixen connectar d’aquesta manera amb el públic aconsegueixen tenir un engagement major que els que repeteixen el seu fil de producte, servei, etc.

2. Aprofita contingut!
Els usuaris d’Instagram són més actius que mai, aprofita-ho i fes-los partícips de la teva marca. Si aconsegueixes tenir una comunitat participativa aprofita el contingut que generin per portar-los al teu compte. Vigila! Tingues en compte que cal mantenir una imatge de marca, així que cuida la imatge i publica amb uns codis visuals coherents.

3. Hashtags? Si, però ben pensats
Quan pensem en hashtags no hem de caure en la trampa d’etiquetar qualsevol cosa que escrivim o el primer que se’ns passi pel cap! Hem de buscar els hashtags que ens facin obtenir una major visibilitat! Cal mirar els hashtags que estiguin en actiu i escollir els que s’adeqüin més a la nostra publicació tenint en compte que si el hashtag té molta competència i genera molt contingut serà difícil que la gent trobi la nostra publicació, a vegades és millor utilitzar hashtags més concrets.

4. Cuida el feed i les Stories
El famós feed d’Instagram està a la ordre del dia! Cal crear un codi d’imatge interessant per seguir una línia en totes les publicacions, no s’hi val penjar fotos sense tenir una estratègia prèvia. En això també hi entra en joc el contingut que pengem a Stories que cal que s’adeqüi al nostre codi visual, sigui coherent i faci referencia a les nostres publicacions. Busca nous formats per enllaçar les stories i el feed, per exemple: crea teasers d’un nou post a les stories o explica en un post algun tema llançat a les stories. Pensa com poden anar de la mà!

5. Innova i busca noves fórmules
Pensa en una estratègia per als teus posts, busca la manera de que funcioni el teu contingut! No és feina fàcil, pot ser que hagis d’intentar-ho més d’un cop i quan funcioni no et conformis. Actualment els usuaris es cansen ràpid si no s’innova en el contingut, per tant, cal buscar noves formules constantment per tal de tenir una audiència fidel i obtenir millors resultats. Juga a descobrir noves maneres de mantenir a la teva audiència activa.

6. Estigues al dia!
Les xarxes socials es mouen molt ràpid i no ens podem adormir! Instagram innova molt sovint amb tema formats i tendències de la xarxa i cal conèixer-los i utilitzar-los al nostre favor. Si surten preguntes a stories utilitza-les! És important l’efecte sorpresa i ser dels primers en utilitzar les eines de la xarxa i fer-ho correctament. Intenta adoptar les novetats tan aviat sigui possible.

En resum; innova, no siguis previsible, pensa bé el teu contingut i fes-lo entretingut pel públic. Crear una comunitat participativa i de qualitat serà un bon pas per a l’èxit, amb aquests consells podràs augmentar la visibilitat i tenir una xarxa ben gestionada!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *