La comunicació en qualsevol empresa és clau i s’ha de reforçar la visibilitat d’aquesta per arribar a aprofitar totes les accions de màrqueting que la empresa duu a terme.
D’altra banda, és important augmentar l’anàlisi i fer-lo més exhaustiu, a través de les eines de Google Trends y Google Analytics. Per a poder arribar a rentabilitzar al màxim les accions. És important que el client sàpiga trobar nous usuaris i futurs clients, una bona eina per això, és a través del email màrqueting per a donar-se a conèixer i així captar aquests nous usuaris.

És molt important valorar i escoltar a l’usuari. Anys enrere, les empreses no valoraven tan al consumidor, si no que només eren xifres per a ells, però avui en dia, tot està donant un gir i es valora molt més a les persones.

“Tota estratègia de màrqueting basada únicament en dispositius acabarà creant una frustració cap al usuari” directora general per Espanya i Portugal de Criteo.
Un altre punt a tindre en compte, és l’equilibri que hi ha d’haver entre el contingut ofert i la marca amb la que està relacionada, és a dir, la coherència. Una bona manera de fer-ho, és construint la marca des de dalt fins avall.
L’usuari cada cop més compra online d’una manera molt natural, però les empreses no han de relaxar-se, si no que han de augmentar la satisfacció del client i crear la sensació de que ha fet una bona compra escollint aquesta marca, amb la qual s’identifica.

Tot això, per a que la marca arribi a ser el top of mind de l’usuari. Hi ha d’haver-hi uns bons continguts i una bona publicitat per arribar a l’objectiu, i generar vídeos avui en dia és clau per a augmentar l’atractiu de la marca online. Ja que ajuda a fidelitzar als usuaris i genera una major reputació a la teva marca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − 4 =