La cadena de supermercats
Spar segueix confiant en
Boxcom per a la seva comunicació i
estratègia de màrqueting online i offline en l’àmbit nacional.
Durant el mes de setembre l´equip de Boxcom, juntament amb l’equip de màrqueting d’ Spar, ens vam tornar a submergir, un any més, en una
campanya de comunicació 360º que va involucrar a més de 1.100 centres de tot l’Estat Espanyol, amb l’objectiu de reforçar el
branding de la marca.
La idea de la campanya es va basar en un un
concurs amb acció presencial als centres i online amb promoció a Xarxes socials i campanya de TV nacional.
El sorteig constava de dos premis: Per una banda, 13 guanyadors de compres al supermercat durant tot un any valorades en 2.500€, i per altra banda, 200 guanyadors de talonaris de 100€ en compres.
La combinació de la imatge que es va dissenyar, l’anunci realitzat per TV, la pàgina web específica pel sorteig i la campanya de promoció en xarxes socials, va promoure una participació de quasi 400.000 persones, amb un impacte global que va complir sobradament les expectatives.
És un orgull per a l’agència Boxcom que la cadena d’alimentació
SPAR Española segueixi confiant amb nosaltres per portar la comunicació i marcar-nos conjuntament nous objectius per seguir creixent.
Seguim sumant objectius!