SPAR és una cadena de supermercats amb més de 20.000 establiments repartits en 50 països que
confia en l’Agència Boxcom per a la seva comunicació global tant d’estratègia de màrqueting online com l’offline a Espanya.
Recentment s’ha finalitzat una
campanya global 360 de comunicació, amb l’objectiu de reforçar el branding de la marca. Amb la involucració dels més de 1.100 centres a tot l’Estat Espanyol, es va realitzar un concurs amb acció presencial als centres i online amb promoció a
Xarxes socials i campanya de TV nacional.
Des de l’agència Boxcom, conjuntament amb l’equip de màrqueting de l’empresa, es va pensar, crear i produir la campanya de comunicació global per tal de realitzar aquesta acció i fer que arribés al seu públic objectiu.
El sorteig de 3 cotxes Mini One i els 300 talonaris de 100€ van aconseguir un impacte global que va complir sobradament les expectatives. La combinació de la
imatge que es va dissenyar, l’anunci realitzat per TV, la pàgina web específica pel sorteig i la campanya de promoció en xarxes socials, va fer arribar a una participació de més de 360.000 persones, la qual va superar els objectius marcats.
És un orgull per a l’agència Boxcom, que la cadena d’alimentació,
SPAR Española, segueixi confiant amb nosaltres per portar la comunicació i marcar-nos conjuntament nous objectius per seguir creixent.
Seguim sumant!