17 Desembre - 2020

Chef Munné, un nou concepte de restauració online

Chef Munné és una empresa del món de la restauració creadora d’un nou concepte de menjar a domicili. Enfocada a totes aquelles persones que busquen la comoditat i la rapidesa, però sense sacrificar una bona qualitat.

Cheff Munné ha confiat en nosaltres, i Boxcom s’ha endinsat  en aquest nou model de menjar a domicili gestionant la comunicació estratègica online, amb la creació de la pàgina web, comptant amb ecommerce (possibilitat de compra dels plats a la mateixa pàgina) i també gestionant les xarxes socials de l’empresa per apropar-nos a totes aquelles persones que busquin agilitat i qualitat.

Des de Boxcom s’ha optat per la creació d’un blog a la web, on els usuaris podran trobar consells i recomanacions del propi cheff. Amb el principal objectiu de satisfer i resoldre dubtes així com sentir més proper al client.

A més, s’està creant una xarxa de col·laboracions amb supermercats de proximitat on es pot trobar el producte i també es compta amb la possibilitat d’arribar a diversos municipis  com ara Igualada, Manresa, algunes zones de BCN, Esparreguera, Copons, etc. Cada vegada l’ampliació de la xarxa serà major.

Les compres de menjar a domicili ja són part del dia a dia de milions de persones arreu del món. L’auge de la tecnologia ha provocat nous escenaris on treballar i els canvis d’hàbits de la població són més que evidents. Cheff Munné neix amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves demandes, oferint menjar sa i de màxima qualitat a persones que no volen perdre el temps cuinant. Menjar a domicili no és sinònim d’haver de menjar aliments molt calòrics.

A l’agència Boxcom fem arribar els valors de l’empresa al públic, Fàcil, ràpid i còmode.

Tags: Programació Web, Web, xarxes socials, Disseny, comunicació, comunicació online, campanya integral, pla de comunicació, Chef Munné, ecommerce

Deixa un comentari

El teu correu no será publicat.

El fashion film “Knitting Dreams” rep 6 nominacions al Festival Internacional La Jolla, a Califòrnia

L'Agència Boxcom creix amb Fibracat TV