18 Maig - 2022

Freedog confia a Boxcom el rellançament de la seva marca en l'àmbit nacional

L'empresa de complements per a animals Freedog té una trajectòria de 25 anys al mercat  . Entre els seus objectius per aquest 2022 es marquen com a prioritat convertir-se definitivament en un referent dins el món de complements de qualitat per a mascotes.

Sota aquesta premissa Boxcom ha treballat en diversos aspectes la comunicació de la marca .

Amb un estudi inicial i posterior marcatge de propòsits de comunicació a curt, mitjà i llarg termini començava la nostra aventura Freedog.

D'aquesta manera, hem treballat en el disseny d'una nova imatge de marca basat en un re-estilyng de logotip i un shooting fotogràfic de qualitat per tal de nodrir la seva comunicació online. En un segon estadi hem desenvolupat el disseny i la programació d'una nova web i el llançament de les seves xarxes socials.

La comunicació de Freedog és free, happy, friendly i enèrgica. Traslladar a través de la comunicació online la  seva passió pel món animal  és el repte engrescador que entomem amb energia l'equip d'estratègia digital de Boxcom

Deixa un comentari

Tot el que necessites saber sobre el Kit Digital

Èxit de la campanya global de comunicació “ La Màgia Torna a Spar”, de l’agència Boxcom