Èxit de la campanya “La Màgia Torna a Spar”

La cadena de supermercats Spar segueix confiant en Boxcom per a la seva comunicació i estratègia de màrqueting online i offline en l’àmbit nacional.

Durant el mes de setembre l´equip de Boxcom, juntament amb l’equip de màrqueting d’ Spar, ens vam tornar a submergir, un any més, en una campanya de comunicació 360º que va involucrar a més de 1.100 centres de tot l’Estat Espanyol, amb l’objectiu de reforçar el branding de la marca i augentar les vendes dels seus establiments associats.

La idea de la campanya es va basar en un concurs amb acció presencial als centres  combinada amb accions online, promoció a Xarxes socials i campanya de TV nacional.

Els resultats han supera els objectius de comunicació marcats, amb una participació de més de mig milió d’usuaris i un creixement notable de l’engagement de la marca .

SPAR és una cadena de supermercats amb més de 20.000 establiments repartits en 50 països queconfia en l’Agència Boxcom per a la seva comunicació global tant d’estratègia de màrqueting online com offline a Espanya.

SHARE IT!

Comparteix aquesta entrada a les teves xarxes socials!