10 Gener - 2018

Innocents, innocents…

El 28 de desembre és el dia conegut especialment a Espanya, com el millor moment per fer una bona broma o prendre el pèl a qualsevol. Un dia per deixar volar la creativitat. Des de fa anys les marques s'apunten al carro de l'originalitat en aquest dia tan especial buscant cridar l'atenció dels seus seguidors.

Les innocentades de les marques, van des sabors impensables, canvi radical del públic objectiu, canvi de la seva imatge de marca o innovacions tecnològiques entre molts altres casos. Realment cap té desperdici. Aquest dia podem veure com empreses d'alimentació es vinculen amb el sector musical, altres de música amb apps per lligar ...

Si pensàveu que ho havíeu vist tot a continuació canviareu d'opinió. Sabreu diferenciar la realitat de la ficció ?:

Mr B, una gamma de snacks de fruita seca, crea uns productes moooolt nous:



Amb quin us quedeu?

En Yoigo, han optat per donar una nova vida a aquests telèfons d'abans que tant ens agradaven. A més d'originals, ¡la bateria dura molt més que la d'un Iphone!



L'equip de Donettes també va voler fer una innocentada original pel que va suggerir un nou servei a domicili relacionant els drones amb el seu producte Donettes. Un moment, ¿això era una broma o era veritat?



Lacasitos sempre ha volgut portar el ritme, per això aquest nou i exclusiu producte perquè et puguis marcar un ball. ¡Saborrr!

Deixa un comentari

Noves tendències bàsiques del Màrketing digital pel 2018

El màrqueting de les rebaixes