Les tècniques de markèting cada cop son més creatives i originals. En menys d’un mes Netflix farà dos anys a Espanya i en aquest temps, ja s’ha convertit en una plataforma d’streaming molt valorada per tots els seus usuaris.
En l’actualitat de la societat viu en un món en el que tot és molt immediat. En general, no ens agrada esperar, per això aquest tipus de formats tenen tant d’èxit entre la població, ja que ofereixen temporades senceres de les nostres series preferides per així poder veure-les quan ens vingui de gust.
Cada estrena de una sèrie o pel·lícula es important, pel que la seva comunicació prèvia és crucial. I si parlem d’una bona comunicació amb el dia a dia dels ciutadans.
Entre les millors i més originals accions de publicitat de l’empresa podem destacar:
Narcos, una sèrie amb moltíssims espectadors a España que parla sobre les drogues, corrupció i tot el que estigui relacionat sobre la figura de Pablo Escobar, un conegut narcotraficant colombià. La comunicació d’aquesta sèrie ha tingut una repercussió molt important al nostre país pels seus cartells amb missatges atrevits, per alguns massa, amb l’objectiu de cridar l’atenció.
Las Chicas del Cable, va ser un altre de les sèries destacades per la seva publicitat per a promocionar la sèrie. Van empaperar varies ciutats del país, sobretot Madrid, amb un contingut adaptat per a les xarxes socials i aprofitant la proximitat d’Eurovisió a la data de l’estrena.