Ara fa un any, en plena pandèmia, a
Boxcom vam entomar un projecte complex; formar part de l’equip del nou canal d’àmbit nacional
FibracatTV amb la creació de diversos programes, el
control d’emissió i la gestió de les xarxes socials.
El repte per l’equip era majúscul; llançar al sector audiovisual una proposta televisiva radicalment diferent per la temàtica i formats, un nou canal de televisió amb un objectiu clar; revolucionar la TDT a Catalunya.
Un canal centrat en les dones i la tecnologia, en l’empoderament i la visibilització de referents femenins.
Des de Boxcom vam idear el camí i l’estratègia necessària, el full de ruta a seguir per comunicar el llançament , la gestió del dia a dia online i pensar, crear i produir part de la seva programació.
Avui que fa un any de l’inici d’aquesta aventura, seguim il·lusionats i satisfets pel resultat de la feina ben feta. Satisfets de poder dir que, tot i la pandèmia i les dificultats que ens ha portat, els objectius inicials del canal s’han superat amb escreix.
Un dels secrets de l’èxit ha estat entendre el projecte des dels seus orígens: escoltant i fent pinya amb l’equip directiu per aconseguir desenvolupar tots els aspectes del projecte com a propis. Participar en la presa de decisions des de dins, amb total coneixement de la situació, del sector i de les demandes comunicatives d’un públic i uns mitjans exigents.
A la satisfacció de veure créixer aquest gran projecte, s’uneix el fet que programes de producció pròpia de Boxcom com
“Connectades” o
“Enginy Invisible” se situen entre els programes de FibracatTV més vistos .