Boxcom

Diputació de barcelona. Campanya mercats. Disseny gràfic, estratègia creativa i difusió de les accions

A Boxcom hem desenvolupat l’estratègia creativa, el disseny gràfic i el pla de difusió de les accions del subprojecte “Apropant el mercat competitiu: digital i sostenible”, impulsat per la Diputació de Barcelona i finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Aquest projecte té com a objectiu modernitzar i millorar la competitivitat dels mercats municipals i del comerç de proximitat, apropant-los als nous perfils de consumidors/es i consolidant el seu paper com a servei públic essencial i com a model de sostenibilitat per als municipis.

L’estratègia s’articula en quatre eixos d’actuació:

  • Transformació digital de les parades de mercats.
  • Distribució urbana sostenible per a millorar el servei de lliurament de comandes.
  • Foment de l’economia circular i eficiència energètica.
  • Impuls al relleu generacional en el comerç de proximitat.

Amb una comunicació clara i atractiva i un disseny gràfic impactant, hem contribuït a fer arribar aquest projecte a comerciants, paradistes i ciutadania, promovent un comerç més connectat, innovador i preparat per al futur.