Labin

Client:

Labin

Serveis:

xarxes socials

El brief

LABIN és la primera marca espanyola en productes per a la nutrició vegetal, tant per la seva permanència en el mercat (des de 1948), com per l'ampli catàleg de les seves especialitats. Els productes i les solucions de LABIN continuen avançant al ritme dels canvis en les tècniques agràries, juntament amb tot el procés de recerca, desenvolupament i innovació que l'empresa ha potenciat en els últims anys. L'empresa té l'objectiu de créixer en les xarxes socials per tal de donar a conèixer l'empresa i les seves solucions.

L'estratègia

Per tal de crear un contingut adequat per LABIN es va realitzar un estudi de mercat i pensar una estratègia que pugui donar solució a totes les necessitats de l'empresa. D'aquesta manera es busca publicar en totes les xarxes socials un contingut rellevant per públic objectiu de LABIN informant tant de productes, novetats, notícies de l'empresa i on estan presents en cada moment siguin fires, esdeveniments o patrocinis en diferents actes i projectes.

La solució

Per tal d'assolir els objectius se segueix una estratègia global en totes les xarxes socials de LABIN en les quals es publica seguint un disseny harmònic que pugui cridar l'atenció dels usuaris i puguin identificar les publicacions amb l'empresa. Sempre parlant amb un to professional i tècnic aportant solucions, mostrant casos d'èxit, explicant metodologies i maneres d'utilitzar el producte, etc. Amb les xarxes socials de LABIN busquem oferir solucions més que productes i poder respondre les necessitats del públic objectiu de manera clara, fàcil i ràpida.

Tornar a projectes

Estàs a:

Labin

Següent projecte