Setmana de l'Artesania 2018

Client:

Generalitat de Catalunya

Serveis:

Producció Audiovisual

El brief

La Generalitat precisa promocionar constantment les seves accions i la setmana de l'artesania és un acte de reforçament d'aquestes activitats que necessiten ser comunicades constantment.

L'estratègia

Durant la setmana de l'artesania, hi ha un seguit d'activitats i es volia reforçar amb un vídeo de suport que fos el "tret de sortida" dels actes diaris. Així una acció com un vídeo d'iniciació dels actes diaris, permetia reforçar el missatge base de la setmana.

La solució

Es realitzà un vídeo més conceptual però clar en el missatge principal a transmetre. "L'Artesania està a tot arreu". El que t'envolta pot ser un objecte d'artesania. Per això es va realitzar el vídeo presentat. Per deixar molt clar el missatge sense buscar ni missatges paral·lels ni imatges secundàries que despistin del que volem transmetre.

Tornar a projectes

Estàs a:

Setmana de l'Artesania 2018

Següent projecte