Spar

Client:

SPAR Española

Serveis:

xarxes socials

El brief

Llançament en l'àmbit nacional de Spar Espanyola a les xarxes socials: Facebook, Instagram i Twitter.

L'estratègia

Crear una estratègia de comunicació online per al llançament de Spar Espanyola a les xarxes socials reflectint els valors de la marca i els seus productes utilitzant les eines i llenguatge propi de cada xarxa social.

La solució

Realització d'un estudi de màrqueting de la marca a l'estat espanyol per establir les línies estratègiques a seguir en el context de cada xarxa social, en funció del seu target. Creació d'un llibre d'estil complet per establir criteris de comunicació comuns. Especialment pel que fa a Instagram on la imatge té un pes específic en la manera de comunicar: creació d'un feed de continguts estètic i harmònic amb el qual empatitzar amb el públic objectiu. Vam establir calendaris de publicacions a mes vista consensuat amb el departament de màrqueting de la marca amb els principals temes a tractar. Vam crear nous mètodes de treball, definir una nova línia editorial, i vam establir franges horàries de publicació, generant continguts visuals en tota mena de formats ... En definitiva, van concretar una estratègia de comunicació global en xarxes socials per optimitzar els resultats a curt i a llarg termini.

Tornar a projectes

Estàs a:

Spar

Següent projecte